I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu internetowego jest Salon Drzwi i Podłóg "Orfeusz" s.c. Grzegorz Kamiński, Jarosław Kamiński, Elżbieta Jarzębowska, z siedzibą w Brodnicy przy ul. Sądowej 9 tel. 56 69 76 176, kom. 795 477 235. Nr rachunku bankowego BNP PARIBAS 30 1600 1462 1016 7695 9000 0009
2. Regulamin określa warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym
3. Przyjmowanie zamówień odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.taniedywany.pl
4. Wszystkie towary wystawione w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
5. Informacje o towarach zamieszczone w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu prawa. Klient każdorazowo składa ofertę zakupu na warunkach podanych w opisie towaru. Zawarcie umowy kupna sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia odbioru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
6. Informujemy,że znaki towarowe, opisy oraz zdjęcia zamieszczone na stronach sklepu należą do ich właścicieli i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie ich w całości lub części bez zgody właściciela jest zabronione.
7. Ceny towarów wystawionych w sklepie są cenami brutto w polskich złotych.
II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem stron internetowych podanych wyżej 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 i w soboty w godz. 9-13 (każde zamówienie telefoniczne należy potwierdzić pocztą elektroniczną)
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza dostępnego na stronach i potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Po złożeniu zamówienia a przed zawarciem umowy klient otrzyma wyczerpującą informację zgodnie z art. 12 Ustawy o prawach konsumenta
3. Potwierdzenie zamówienia przez sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie nastąpi najpóźniej do następnego dnia roboczego od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli klient nie otrzyma potwierdzenia zamówienia w przewidzianym terminie powinien skontaktować się telefonicznie ze sklepem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu potwierdzenia przez sklep dostępności zamówionych towarów z zastrzeżeniem poniższych uwag:
w przypadku przesyłki za pobraniem - w ciągu 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia dostępności zamówionych towarów
w przypadku przedpłaty (przelewu, przekazu pocztowego) na konto sklepu - w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania należności oraz potwierdzenia dostępności zamówionych towarów
w przypadku zapłaty gotówkowej w kasie sklepu - w ciągu 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia dostępności zamówionych towarów
Do terminu realizacji należy dodać czas dostawy przez firmę kurierską
5. W przypadku braku towaru w magazynie sklepu sprzedawca proponuje alternatywny termin dostawy lub anulowanie zamówienia.
III. DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
1. Dostawa zamówionego i potwierdzonego towaru następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres.
2. Towar o wadze powyżej 30 kg lub o długości 2m i powyżej należy odebrać bezpośrednio przy samochodzie kuriera.
3. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru. Jeśli przesyłka jest uszkodzona Klient ma prawo nie przyjmować jej jednocześnie jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia sklepu wysyłając najpóźniej tego samego dnia wiadomość e-mail lub kontaktując się telefonicznie.
4. Koszt przesyłki w wysokości podanej w potwierdzeniu zamówienia ponosi Klient.
5. Płatność za zamówiony towar następuje w wybranej przez Klienta formie:
pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki)
przedpłata na konto - przelew na konto sklepu po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych
przedpłata - przekaz pocztowy po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych
gotówka - przy odbiorze własnym
6. Wszystkie przesyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich.
7. Sklep pobiera opłaty za dostarczenie zamówionych towarów w wysokości:
49 zł - w przypadku płatności za pobraniem
39 zł - w przypadku przedpłaty na konto
8. Zamówione produkty pakujemy w kostkę lub zwijamy w rulon o długości do 2 m. W przypadku wykładzin i dywanów o większych gabarytach (powyżej 2m) proponujemy zwinięcie w rulon,a koszty dostawy wynoszą 250 zł
9. Za zakupione towary sklep wystawia paragon lub (na życzenie klienta) fakturę VAT
IV. REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru. W przypadku reklamacji zamówionych towarów należy skontaktować się ze sklepem wysyłając pismo na adres Salon Drzwi i Podłóg "Orfeusz" s.c. ul.Sądowa 9, 87-300 Brodnica lub e-mail sklep@taniedywany.pl
2. Zgłaszając reklamację należy podać:
- imię i nazwisko zamawiającego
- nr zamówienia (znajdujący się na potwierdzeniu)
- nr dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
- opis przedmiotu reklamacji
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przez sklep pisma reklamacyjnego oraz reklamowanego towaru.
4. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania towaru
6. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę. Swoją decyzję o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia prosimy przesłać na adres Salon Drzwi i Podłóg "Orfeusz" s.c. 87-300 Brodnica ul. Sądowej 9 .
7. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
9. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
10. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Salon Drzwi i Podłóg "Orfeusz" s.c. 87-300 Brodnica ul. Sądowa 9, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni; Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)
11. Wzór formularza o odstąpieniu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
12. Konsument nie może odstąpić od umowy której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wykonana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. przycięcie na żądany wymiar, obszycie)
V. RABATY i PROMOCJE
1. Promocje związane z ofertą sklepu (rabaty, obniżki cenowe, wyprzedaże, bezpłatne przesyłki) udzielone przez sprzedawcę obowiązują w terminie oraz na zasadach określonych każdorazowo przy potwierdzeniu zamówienia.
2. Przyznane rabaty:
- dotyczą wyłącznie zamówionych towarów, nie objętych innymi promocjami
- nie podlegają zamianie na gotówkę ani nie zwraca się ich w jakiejkolwiek innej formie
- nie sumują się z innymi rabatami
- nie obejmują kosztów wysyłki
3. W przypadku zbiegu promocji (np. darmowych kosztów wysyłki), klient może skorzystać tylko z jednej wybranej opcji.
4. Obliczanie rabatów: Rabat oblicza się od wartości brutto zamówienia, w momencie potwierdzenia przez sprzedawcę z uwzględnieniem zasad określonych powyżej.
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest Salon Drzwi i Podłóg "Orfeusz" s.c. siedzibą w Brodnicy przy ulicy Sądowej 9
1. Dane osobowe każdego klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, adres dostawy, kontaktowy numer telefonu) podlegają ochronie zgodnie z obowiązującym prawem i są przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia umowy sprzedaży, dostawy (za pośrednictwem firm kurierskich), obsługi związanej z zamówionym towarem (gwarancje, rękojmie) wystawienia faktury / rachunku
2. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
3. Dane osobowe nie będą służyć do innych celów niż wymienione w pkt. 1 a w szczególności nie będą służyć do celów marketingu i profilowania
4. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
W celu zrealizowania swoich praw zawartych w pkt. 4 prosimy o kontakt e-mail sklep@taniedywany.pl
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 30 maja 2014r. O prawach konsumenta.
2. Regulamin dotyczy transakcji zawieranych wyłącznie między sprzedawcą a konsumentem.
od poniedziałku do piątku
9:00 - 17:00
w sobotę
9:00 - 13:00